Sunday, September 30, 2007

Loreley and the celebrities...

..........


Κάνοντας μια Κυριακάτικη βόλτα στα φιλικά ιστολόγια, ανακάλυψα το χαριτωμένο αυτό wigdet στο blog του Equilibrium.

Μού άρεσε, το έκανα και ιδού τα αποτελέσματα:

Άνθρωποι της showbiz, που μού μοιάζουν...
Παρουσιάζει ένα κάποιο ενδιαφέρον, γιατί με κάποιους από αυτούς ανήκουμε στο ίδιο ζώδιο
πχ
Kylie Minogue, Boy George !

Δηλαδή, αν ήμουν αγόρι, θα ήμουν Boy George ή Hugh Grant?
Δηλαδή WOW!!!

Δηλαδή,

Karma - Karma Chameleon...





Το βρίσκω χαριτωμένο παιχνιδάκι για τολμηρούς και με ανοιχτούς ορίζοντες
και προσκαλώ όσους φίλους θέλουν, να το κάνουν...


http://www.myheritage.com/collage


Και με μια διαφορετική μου φωτογραφία,
παρόμοια αποτελέσματα...
Αλλά εδώ...OSCAR WILD !!!


4 comments:

Μιχαήλ Angel said...

Πολύ συμπαθητικό το τεστάκι Λούσυ μου.
Κάθε άνθρωπος βέβαια είναι ξεχωριστός, τη διαφορά κάνει το βλέμμα, το ύφος, η έκφραση.
Εγώ που σε ξέρω, μπορώ να πω ότι με boy George καμία σχέση, αρκετή όμως με Κάιλυ!
Πάντως ζήλεψα και θα το κάνω κι εγώ. Θα το δεις το βράδυ. Μάκια σου πολλά! :)

Μιχαήλ Angel said...

Και κάτι σου είχα ζητήσει. Περιμένω μέηλ ;)

lucy of wild flowers said...

@Μιχαήλ μου,

έχεις δίκιο!
Όλοι μας είμαστε μοναδικοί και ξεχωριστοί...
Θα συμφωνήσω για τον boy...
χρώμα ματιών, μόνον ίσως...θα συμφωνήσω και για Kylie!
Στόμα και διδυμίσιο βλέμμα...
χα χαααα

lucy of wild flowers said...

Δεν το ξέχασα, παιδί μου!

Αλλά τρέχουν υποχρεώσεις!
Οσονούπω...

Φιλιάαααααααααα!!!