Saturday, January 14, 2012

A Faery Tale

Πίνακες
του
George Frederick Watts,
(born Feb. 23, 1817, London,
died July 1, 1904, Compton, Surrey, England.)

Choosing



Μες τα χρυσά σου πούπουλα
φωλιάζει ένα όνειρο
έρχεται από μακριά
από παγωμένους ορεινούς τόπους
από σιντεφένια σύννεφα
από γέλια παιδιών και δάκρυα αγγέλων

Φύλαξέ μου το όνειρο ζεστό
κράτησέ το στην αγκαλιά σου
κάθε νύχτα να το γλυκοφιλάς
και κάθε πρωί να το αφήνεις να πετά
παρέα με τα χερουβείμ
στους ουρανούς της καρδιάς σου.

Κάτια Ξ
Ιανουάριος 2012

Sir Galahad 

4 comments:

Antoine said...

Στο Λονδίνο το καλοκαίρι είδα πολλά έργα του. Νομίζω πως σ' έχω συνδυάσει γενικά με τους προραφαηλίτες...

Lorelei Am Rhein said...

Καλησπέρα, Αντουάν μου!
Δεν έχεις κι άδικο, μετά από τόσες αναρτήσεις που έχω κάνει!
LOL
Μου αρέσει πολύ o Watts, παρ' όλο που δεν είναι τόσο προβεβλημένος!

Juan Ignacio said...

Wonderful!

Lorelei Am Rhein said...

Good morning, Juan Ignacio!

Thank you very much!
:)