Sunday, February 12, 2012

Υγρές Σκιές

Πίνακες του
James Sant
British painter
(1820-1916)

Children in the Wood


Η γκρίζα βροχή
η θλιμμένη, γριά βροχή
χτυπάει πάλι τα παραθύρια μου
τα παντζούρια, τα διαβρωμένα από το ρυθμικό χορό της
και τα τζάμια μου.
Πέφτει επάνω τους φρενιασμένα
αναδεύοντας τις άγριες πευκοβελόνες
που ρίχνονται προς το βορρά
εκεί που έχει στραμμένη την πνοή του ο άνεμος
Το γέρικο σκυλί κουρνιάζει μες στις πέτρες
και στα αγριοάγκαθα
απορημένο με το αλύχτισμά του
που δεν ακούγεται πια
σωπασμένο από τον αλλόκοτο υγρό ήχο.

Υγρούς ήχους γέμισε η αυλή μου
το σπίτι μου υγρές σκιές
στα όνειρά μου βρόχινα δωμάτια
όλα ανασχηματίζονται
όλα εξατμίζονται μέσα από τα ανοιχτά μου χέρια.

Μόνο οι στέρεες πευκοβελόνες
χορεύοντας τρελό χορό
τρυπούν τους κερατοειδείς μου
θυμίζοντάς μου
πως βουτηγμένη μες τα βρόχινα ρυάκια
κυλάει η ζωή.

Κάτια Ξ
Φεβρουάριος 2012

Little red Riding Hood
 

No comments: