Friday, May 25, 2007

Διασαλεύω



Θέλω

Υπόσχομαι

Υιοθετώ

Καραδοκώ

Ανασαίνω

Σβήνω

Μετέρχομαι

Μεταλαμβάνω

Μεταλαμπαδεύω

Ριζώνω

Ρηγνύω

Βυθίζομαι

Αγκιστρώνω

Αθετώ

Ανασυντάσσομαι

Διαλέγομαι

Διασαλεύω

ΤΗΝ ΤΑΞΙΝ

ΔΙΑΣΑΛΕΥΩ

ΤΗΝ ΤΑΞΙΝ


Του εγκεφάλου

Του εγκεφάλου
τους

Του εγκεφάλου
σας

ΔΙΑΣΑΛΕΥΩ

ΤΗΝ ΤΑΞΙΝ

Της κόσμιας

Ευπρεπούς

Υποταγμένης

Ζωούλας

Τους

Σας



Δ Ι Α

Σ Α Λ Ε Υ Ω

Την

Α Σ Α Λ Ε Υ Τ Η Ν

Ρουτίνα

Τους

Σας



Δ Ι Α

Κ Υ Β Ε Υ Ω

Την

Ισορροπίαν

ΔΙΑΚΥΒΕΥΩ

ΔΙΑΣΑΛΕΥΟΝΤΑΣ

ΙΣΟΡΡΟΠΩΝΤΑΣ

Στο

Τέλος

Της

Ιστορίας



Αυτό το παραμύθι

Θα αντέξει

Χωρίς

Νεράιδες


Αυτό

Το

Στοιχειό
Θα

Ελλοχεύει
Στα

ΔΙΑΣΑΛΕΥΜΕΝΑ

ΟΝΕΙΡΑ

Τους

Σας

Lucy 2007

12 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Αν και ζαλιστικα απο το βομβαρδισμο λεξεων και συναισθηματων...πολυ ομορφο!!!
Τις καλημερες μου!

lucy of wild flowers said...

Σ' ευχαριστώ πολύ, Νίκο μου!

Καλημέρες!

Lupa said...

Μου αρέσει η τρομακτική, σαρωτική, ΔΙΑΣΑΛΕΥΤΙΚΗ σου υπόσχεση...

Καλημέρα!

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" said...

#&*)*&())(_)_+)(+_(*(*^&&^%$#$@
oligon diasalevmenos
alla me menos
paratirw
lucy touto to ponima
estw kai salemeno
itan poly kalo

Demetrios on the way back from Mongolia

lucy of wild flowers said...

@Λύκαινά μου,

καλημέρα!

Θα προσπαθώ να τηρώ την υπόσχεση!
Ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

lucy of wild flowers said...

@Δημήτριέ μου, καλημέρα!

Στη θέση σου θα έμενα κι άλλο...κι άλλο...
Από διασαλευμένους δεν φοβάμαι...αντίθετα φοβάμαι τις στυμμένες λεμονόκουπες!

Φιλιά!

Wrathchild said...

Δωσε μου διασαλευση και παρε μου την ψυχη
και πισω απο το γραπτο αυτο κρυβεται μια μεγαλη επιθυμια για ζωη (νομιζω)

lucy of wild flowers said...

Σού τη δίνω
και σού παίρνω τη ψυχή!

(Metaphorically speaking!!)
:-))

Έχεις απόλυτο δίκαιο!
Σε φιλώ!

s.frang said...

Διασαλεύτηκα :-Ρ

lucy of wild flowers said...

Καλησπέρα, κύριε καθηγητά!

Δεν αμφιβάλλω καθόλου!
LOLLLL

Φιλιά, Στέλιο μου!

TZONAKOS said...

Πωπω, βομβαρδισμός, ασταμάτητο μυαλό είσαι.
Μόλις μου γαργάλησες παραισθήσεις και φευγαλέες σκέψεις.

lucy of wild flowers said...

@tzonakos,
Hi!

A! Τι καλά, που σού "γαργάλησα" παραισθήσεις...

Κάποιους κοινούς κώδικες
έχουμε εμείς οι δύο!
Λες να φταίει το νησί;;;
Φιλί!