Thursday, March 27, 2008

Hush, little baby...

Στα ηχεία μας σήμερα:
Summertime
(από την όπερα Porgy and Bess)
του George Gershwin,

I Never Talk To Strangers
του
Tom Waits (με Bette Midler)
και
She Is So Beautiful
από τον
Mike Scott and the Waterboys
(because you once sang it to me...)

Έργο του
Auguste Rodin
(από τα προσχέδια)
(born November 12, 1840, Paris, France
died November 17, 1917, Meudon)


Hush little baby,
hush now

I'm here with you

I'm here for you

come into my arms

lie slow and weep

I'll kiss your tears dry

I'll love you tonight

hush, my sweet darling

'cause the living
might not be easy
but I'm holding you tight

I'm by your side

I may vanish
into thin air tomorrow
but tonight
I'm all yours, sweetie
So, hush now, baby

dry your eyes

and make love to me

be mine tonight


Hush, hush,
hush now, darling...


L.K. 2008

8 comments:

Μιχαήλ Angel said...

Σώπα, μωρό μου σώπα!
Τρυφερότατο, Λούσυ μου. :)

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" said...

μας εχει παρει η ανοιξη για τα καλα φιλτατη συνμπλοκισσα!!

Leigh-Cheri said...

Ε ξέρω εγώ πού πάω όταν θέλω να βρω ερωτισμό κι αντίδοτο στη "φασαρία"...
Να 'σαι καλά Lucy!
Καλησπέρα:-)

free_dober_man said...

It's so beautiful. Εδώ μέσα. Ηρέμησα. Τι hectic μέρα ήταν αυτή!
Μεγάλο φιλί!

Antoine said...

Έρχεται ακόμη ένα αγοράκι να ζεσταθεί από τη σιωπή σου...

Hush, μία απο τις αγαπημένες μου λέξεις, για λόγο που δεν τον κρύβω. Υπάρχει στο αγαπημένο μου τραγούδι το Sleeping with Ghosts (θυμάσαι εκείνο το υπέροχο slide του περασμένου καλοκαιριού) και κρύβει έναν τόσο έντονο ερωτισμό στο άκουσμά της. Και επιλέγεις, φυσικά, το Rodin, έναν από τους πιο παθιασμένους δημιουργούς που πέρασαν από αυτό τον κόσμο!

Σε φιλώ, ερωτική Lucy και... όπως σου γράψει πει κάποτε:

Soulmates never die...

lucy of wild flowers said...

Γλυκύτατοί μου, (όλοι!)

σάς ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σας, στα οποία θα απαντήσω αύριο!
Είμαι ψόφια στην κούραση τώρα!

Σάς φιλώ, πολύ-πολύ!

Όνειρα γλυκά!
Λ.

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" said...

καλη ξεκουραση ωραιοτατη!!
προσοχη στα μπιζελια!!
καλον και γλυκην και ανεφελο υπνο!1
φιλια!

lucy of wild flowers said...

Καλησπέρα σε όλους και πάλι, ξεκούραστη και ορεξάτη
αυτή τη φορά!

@Μιχαήλ,
γλύκα και τρυφεράδα, ένα χάδι...

@Δημήτριε,
δεν λες τίποτα!
Τι πιο όμορφο;

@Leigh-Cheri,
πάντα θα βρίσκεις μια γωνιά εδώ, για να ξαποσταίνεις!
Η φασαρία με χαλάει κι εμένα!

@free μου,
παρέα με την Leigh!
Χαίρομαι!
Τρέξιμο κι εσύ, ε;

@Antoine,
ένα γλυκό και τρυφερό παιδάκι,
βρίσκει το σπιτάκι των ζαχαρωτών...
Πίνακες και μουσική, τα αγαπημένα σου!
Και μια γλυκιά σιωπή...

Φιλιά πολλά-πολλά
σε όλους!