Thursday, October 12, 2006

Α Scanner Darkly

The Amazing Sound Of The Orgy
by
Radiohead


Black Swan
by
Thom Yorke


EvERyThiNg iS VAGUE BLUR

Βασισμένη στο βιβλίο του Phlip Dick η ταινία Α Scanner Darkly,
είναι πολύ κατώτερη από το κείμενο!
Ωστόσο αξίζει να την δείτε, για την τεχνική Interpolated Rotroscoping,
δηλαδή επεξεργασία και ζωγραφική πάνω στην φωτογραφία. Οι ηθοποιοί παίζουν κανονικά
και η εικόνα βγαίνει με τη μορφή comics εξ αιτίας αυτής της ειδικής τεχνικής.

Προσωπικά, βαρέθηκα πολύ στο πρώτο μέρος.
Στο δεύτερο απέκτησε μεγαλύτερη ένταση και κορυφώθηκε το στόρυ.
Τα κομμάτια είναι από το soundtrack της ταινίας.

9 comments:

GerasimosGR said...

(Διάβασε το και σβήσε το μετά, σε παρακαλώ).
Κάθομαι και σου γράφω το παρακάτω μήνυμα, προσπαθώντας να ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Είδα ότι δεν έσβησες τα δικά μου μηνύματα από το προφίλ σου. Αυτό το βλέπω ως θετικό. Σημαίνει ότι δεν θύμωσες ή δεν άλλαξες γνώμη για τον χαρακτήρα μου. (Συγνώμη και πάλι που έδρασα, τόσο γρήγορα και άμεσα, διεκόπτοντας κάθε επαφή μαζί σου, εδώ μέσα στο ίντερνετ).
Δεν μου αρέσει πλέον, να υποθέτω πράγματα για τον άλλο, γιατί με έχει οδηγήσει σε πολλές παρεξηγήσεις, εδώ μέσα, στο ίντερνετ. Δεν μου απάντησες όμως, προς τι εκείνο το σχόλιο σου, στο απόσπασμα από ποίημα μου, "γιατί πονάς τάχατε, Γεράσιμε". Υπήρχε λόγος που το έγραψες αυτό? Προσπαθώ ακόμη, να καταλάβω τι σήμαινε.
Μετά, αφού σε παρακάλεσα να διακόψουμε επικοινωνία, αφήνεις μήνμα στο blog μου. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια, αλλά δεν καταλαβαίνω: θέλεις κάτι από μένα? Αυτή η ερώτηση τριγυρίζει στο νου μου, όλες αυτές τις ημέρες. Δεν θέλω και δεν είμαι ο άνθρωπος, που θα φανεί αγενής, με τους άλλους, επειδή αγένεια, είναι, να μην απαντάς στα μηνύματα του άλλου. Εν προκειμένω, στο δικό σου, στο blog μου.
Δεν έχω κάτι άλλο, να σου πω. Απλά, σου αναφέρω, ότι έχω περάσει σε άλλο στάδιο, στη ζωή μου. Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Μερικές φορές, δεν υπάρχουν λόγια. Αναμνήσεις, ναι, υπάρχουν. Πλατωνικές, έχω πολλές, με γυναίκες, αλλά αυτό δεν αντικαθιστά, να έχω μια δική μου ψυχή, πλάι μου. Και σίγουρα, δεν θα την ψάξω πλέον, μέσω ίντερνετ. Ο καθένας έχει τα προβλήματα του, όπως και ο ίδιος. Ανεργία, μοναξιά, θέλω δεν θέλω. Να σου λένε οι γονείς, πως να ζήσεις, διαφορετικά σε αποκληρώνουν.
Τέλος πάντων. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πω, περισσότερα. Έχω περάσει σε άλλο στάδιο, στη ζωή μου. Απλά, θέλω να μου απαντήσεις, αν θέλεις κάτι από μένα, επίσης, τι σήμαινε, εκείνο, γιατί πονάς τάχατε?
Πιστεύω, πως ο καθένας έχει το ένστικτο του, που τον οδηγεί, τι να πράττει και τι να λέει. Ή να κρατά αμυντική στάση. Εξάλλου, ο καθένας είναι ελεύθερος άνθρωπος.
Χαιρετώ. Απάντησε, αν θες, στο πιο πρόσφατο μήνυμα μου, στο blog μου, και όπως κι εσύ, αφότου διάβασες αυτό, θα το σβήσω κι ο ίδιος, το δικό σου, αφότου το διαβάσω ο ίδιος.
Χαιρετώ, Γεράσιμος.

Loreley-lucyluce said...

Γεράσιμε, καλησπέρα!

Ευχαριστώ πολύ για το μήνυμά σου, αλλά δεν θα το σβήσω.
Δεν καταλαβαίνω, βέβαια, γιατί διάλεξες να το γράψεις εδώ
κι όχι στο μέιλ μου.
Τέλος πάντων.

Οφείλω μερικές διευκρινήσεις.

Δεν θεωρούσα ότι χρειάζονταν, αλλά αφού θέτεις ζήτήματα, ας γίνει έτσι.

Θεώρησα πολύ τραβηγμένο το γεγονός ότι έσβησες όλα μου τα σχόλια από το προφίλ σου.
Αυτό ακριβώς σού έγραψα.
Ότι δεν κατάλαβα γιατί έκανες κάτι τέτοιο.
Μετά ανοίγεις μπλογκ εδώ στον blogger και μού αφήνεις το url.
Θεώρησα καλό να σε καλωσορίσω, σκεφτόμενη ότι διαφορετικά δεν θα μού έδινες το url.
Bέβαια, δεν ξαναμπήκα από τακτ!

Όχι, καλέ μου Γεράσιμε, δεν θέλω τίποτα από σένα.
Μού αρκούσε η φιλία σου και η εγένειά σου.
Δεν ήθελα τίποτα περισσότερο, ούτε ποτέ σού ζήτησα κάτι!
Ούτε ποτέ, ξανα - διευκρινίζω- σε άφησα να εννοήσεις ότι εγώ θέλω κάτι!
Το ίντερνετ είναι ύπουλο μέσο.
Δημιουργεί περίεργους συνειρμούς!

Αν ο άλλος είναι ευγενικός απέναντί σου, δεν σημαίνει ότι θέλει κιόλας να τα φτιάξετε!
Ελπίζω να το κατανοήσεις και να βάλεις τα πράγματα - όχι μεταξύ μας, αυτό βλέπω σε πειράζει - σε μια νέα βάση!

Όσο για την περίφημη φράση μου, γιατί τάχατε να είσαι λυπημένος, την έγραψα, γιατί δεν φαντάστηκα ποτέ, ότι θα έπαιρνες προσωπικά κάτι που έγραψα sto blog μου και όπως σού έχω ήδη εξηγήσει, δεν αναφερόταν καθόλου σε σένα!

Σού είπα ήδη, ότι αναφερόμουν σε παρελθούσες δικές μου καταστάσεις.

Τι άλλο να σού πω;
Ελπίζω μόνο να μην έχω πληγώσει την ευαισθησία σου και σε παρακαλώ, ακόμα μια φορά, ότι γράφω εδώ να μη το παίρνεις πρσωπικά!

Έχεις την εκτίμησή μου,
όπως πάντα.

Loreley-lucyluce said...

Διορθώνω:

Ό,τι γράφω εδώ, να μη το παίρνεις προσωπικά

GerasimosGR said...

όταν έγραψα ότι έχω περάσει σε νέο στάδιο, στη ζωή μου, εννοώ, ότι σε έχω αφήσει, σε παρελθόντα χρόνο. Δεν αισθάνομαι κάτι για σένα. Στο γράφω αυτό, επειδή βλέπω ότι παρεξήγησες τα λόγια μου, ότι: με πειράζει, λες, να βάλω τα πράγματα μεταξύ μας σε νέα βάση. Λες και θέλω να τα φτιάξω, μαζί σου. όχι Λούσυ, δεν θέλω.
Συνέχισε τη ζωή σου, και σε παρακαλώ, μην μου ξαναγράψεις, κανένα μήνυμα.
Δεν πρόκειται να απαντήσω.
Εξάλλου, δεν σε ξέρω καν, ούτε λίγο, καλά. Εξάλλου, ένας άνθρωπος, κρίνεται, από αυτό που δείχνει προς τα έξω. Και από τα πράγματα που αφήνει στο φλου: τι προβάλλω, τι σημαίνει αυτό που προβάλλω. Κάποια πράγματα όπως έχω γράψει στο blog μου, δεν συνδυάζονται: η ευαισθησία, με την προβολή π.χ. όλης αυτών των καλλιτεχνικών photo, στο blog σου. Δεν είμαι εγώ, αυτός που θέτει ζητήματα. Εγώ απλά σου άφησα το url του blog, για να περάσεις μια βόλτα. Ξέχασα όμως να διευκρινίσω, ότι δεν θέλω να γράφεις σε αυτό.
Σου ζήτησα συγνώμη. Εσύ δεν είχες το θάρρος, να ζητήσεις συγνώμη, για την συμπεριφορά σου.
Μην ξανασχοληθείς μαζί μου, σε παρακαλώ. (αφού δεν θέλεις κι εσύ, ν' ασχοληθείς μαζί μου, να σβήσεις ετούτα τα μηνύματα).
Χαιρετώ.
καλό χειμώνα.
Γεράσιμος

Loreley-lucyluce said...

Καλέ μου, Γεράσιμε,

να σού τονίσω άλλη μια φορά, πως δεν είμαι εγώ αυτή που αφήνει κατεβατά στο μπλογκ σου.

Ένα σχόλιο, που σε καλωσορίζει δεν είναι τίποτα άλλο από μια απλή ευγένεια, δεδομένου ότι ΕΣΥ μού έφησες το url.
Διαφορετικά κι αυτή η ελάχιστη επικοινωνία, που υπήρχε εκ μέρους μου , θα είχε ήδη λήξει.
Μπορείς να θεωρήσεις το συμβάν λήξαν και να συνεχίσεις στο blog σου.
Εγώ ούτως ή άλλως δεν μπαίνω, ούτε σχόλια σού αφήνω (εξαιρουμένου του καλωσορίσματος).

Όλα καλά!
End of story!
:-)

Άβελ said...

Ήλθα στο μπλογκ σου για να σε ευχαριστήσω που με βοήθησες τόσο πολύ, στην προσπάθειά μου να βάλω λίγη μουσική και στο δικό μου μπλογκ. Έπεσα επάνω σε μια μουσική πανδαισία! Πλημμύρισε η μπλογκόσφαιρα όλη από την υπέροχη μουσική που διάλεξες, για να μοιραστείς μαζί μας! Θαυμάσια ιδέα να κάνεις ένα τέτοιο ποστ! Συγχαρητήρια!

Σ' ευχαριστώ και πάλι για όλα.
Να είσαι καλά!

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" said...

morning loreley!

Loreley-lucyluce said...

Άβελ,

Καλησπέρα!
Χαίρομαι, που βοήθησα έστω και λίγο και σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Music is my only friend, until the END!

Αν ανατρέξεις σε παλαιότερα ποστς μου, ή αν πας στο μπλογκ μου Tatouage Bleu, θα βρεις πολλές μουσικές!

Η μουσική, βέβαια, είναι μία, αλλά μού αρέσει ο πληθυντικός, χορταίνεις!
Καλό βράδυ!
:-)

Loreley-lucyluce said...

@Δημήτριε, ταξιδευτά μου!

Καλό απόγευμα!
:-))