Saturday, November 25, 2006

Vultures











Αδέκαστος κριτής ο επιτελάρχης του θρόνου
κάθε φορά που ενσταλάζει το δηλητηριώδες υγρό
στο ους του βασιλέα
θορυβεί το πολύβουο μελίσσι
το αναίτιο πλήθος
του οποίου η μονοσήμαντη εισφορά
εξυφαίνεται τραγωδίαν ατελή

Οφθαλμοί εναποτιθέμενοι σε ερέβη
ρυμοτομούν τις εκτάσεις του αληθώς ρηθέντος

Ουκ έστιν κωμωδία πλέον
ουκ έστιν τραγωδία ως μίμησις
ουκ έστιν πράξις σπουδαία και τελεία

Ουκ έσονται άρρηκτες χορδές
Τον λόγον πλέον έχει το ξίφος
και ο πέλεκυς

Οι ενθρονισμένοι έρπουν σε ζοφερά σκότη
γειτνιάζοντες με νυφίτσες

Αετώματα και στήλες επιτύμβιες
σαλπίζουν την οπισθοχώρησιν

Όστις το θάρρος έχει
να ηττηθεί

Αυτός στο φως θα εξέλθει


Όστις τα χρεολύσια κρατεί

Αυτός σε βράχο θα δεθεί
και όρνεα τα σπλάχνα του
αενάως θα κατατρώγουν

Lucy 2006








2 comments:

Katerina ante portas said...

Όστις τα χρεολύσια κρατεί

Αυτός σε βράχο θα δεθεί..


Μήπως είστε και εσείς τραπεζικός αγαπητή μου Αικατερίνα;

Χρόνια πολλά, καλά, δημιουργικά. Χρόνια ευτυχισμένα.
Την αγάπη μου!

Loreley-lucyluce said...

Αγαπητή μου συνονόματη,

ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, ανταποδίδω με πολλή αγάπη!

Κατερίνα μου, όχι δεν είμαι τραπεζικός!
Εγώ και τα οικονομικά έχουμε πάρει ένα συναινετικό και διαρκές διαζύγιο!
LOL
Υποθέτω όμως, ότι είσαι εσύ!
Φιλιά και να μάς χαιρόμαστε, όπως και αυτοί που μάς αγαπούν!
:-))