Monday, January 1, 2007

Θαλασσινός Έρωτας














Φιληθήκαμε πρώτη φορά κολλημένοι στον τοίχο.

Χορεύαμε όλη τη νύχτα.

Είχες ζητήσει το νησιώτικο τραγούδι «Γιάντα να μη θέλεις γιάντα
την αγάπη μου για πάντα» τουλάχιστον εφτά - οχτώ φορές.

Και κάθε φορά με ζητούσες να χορέψουμε.
Και κάθε φορά περίμενα να με πάρεις από το χέρι
και να με τραβήξεις στο κέντρο της ταβέρνας,
όπου διασκεδάζαμε.

Στα γύρο τραπέζια οι άλλοι, όλοι σχεδόν γνωστοί,
έτρωγαν κι έπιναν
ρίχνοντας μας υποψιασμένες ματιές.

Ο Α. κρυφοχαμογελούσε , κάθε φορά, που του ζητούσες
να ξαναπαίξει το τραγούδι.
Κάπνιζες όλο το βράδυ, το ένα τσιγάρο πίσω από το άλλο
κι άδειαζες τα ποτήρια το ούζο Απαλαρίνα,
σαν να ήταν νερό.

Και όσο χορεύαμε, με κοίταζες στα μάτια…

Δεν μίλαγες, δεν γέλαγες, δεν χαμογελούσες,
είχες ένα βαθύ, σκοτεινό, θλιμμένο βλέμμα.

Για αυτό σου το βλέμμα σε ερωτεύτηκα.

Ασκούσες μια ακατανίκητη δύναμη επάνω μου.
Μια αλλόκοτη έλξη.
Κάθε θέλησή μου, κάθε αντίσταση εξανεμιζόταν.
Ήξερα ότι όλοι μάς έβλεπαν, ήξερα ότι όλοι ήξεραν!
Αλλά δεν με ένοιαζε τίποτα!
Μόνο εσύ υπήρχες!

Η απόλυτη τρέλλα! Το απόλυτο δόσιμο!

Είχαμε χορέψει όλη τη νύχτα κι είχαμε λαχανιάσει.
Είμαστε ιδρωμένοι και αναψοκοκκινισμένοι.

Τότε με τράβηξες έξω.
Η νύχτα ήταν συνωμοτική.
Χιλιάδες αστέρια αχνόφεγγαν στον ουρανό.

Η θάλασσα λίγα μέτρα μακριά μας έσκαγε στα βότσαλα
με έναν γλυκό παφλασμό.

Ήταν η τέλεια νύχτα!

Όλα ήταν στη σωστή θέση.

Όλα ήταν στη σωστή ώρα!

Όλα έμοιαζαν μαγεμένα.

Με έσπρωξες στον τοίχο και κόλλησες επάνω μου.
Το κορμί σου ήταν καυτό, με αυτή τη ζεστασιά
που με ξεσήκωνε και το πουκάμισό σου υγρό,
ιδρωμένο και μοσχοβόλαγε καπνό και το άρωμά σου.

Τύλιξα τα χέρια μου γύρο σου
και σε έσφιξα με όλη μου τη δύναμη!

Κοιταχτήκαμε ώρα πολλή χωρίς να μιλάμε.
Βαθειά στα μάτια!

Δεν υπήρχε άλλος άνθρωπος,
που να είχε ποθηθεί και να είχε ποθήσει περισσότερο από μας τους δυο
εκείνο το βράδυ.

Εκείνο το βράδυ στον Κάτγιαλο!

Σε εκείνη την απόκοσμη και μαγική ακρογιαλιά
του Αιγαίου!

Μετά με φίλησες λαίμαργα.

Χάθηκα!

Χαθήκαμε μαζί!

Φιλιόμαστε λες και ήταν το τελευταίο πράγμα,
που θα κάναμε πάνω στη γη!
Ώρα πολλή!

Ώρα ατέλειωτη!

Η μουσική έφτανε στα αυτιά μας σαν υπόκρουση του πάθους μας.

Κάποιοι ίσως βγήκαν από το μαγαζί, ίσως μας είδαν,
ίσως κάτι μουρμούρισαν.

Δεν με ένοιαζε τίποτα απολύτως!

Ήσουν εκεί όνειρο ερωτικό και ήμουν βαθιά χωμένη στην αγκαλιά σου.

Ήσουν ολόκληρος μια φλόγα που με είχε τυλίξει και με έκαιγε!

Σταμάτησε ο χρόνος, τα ρολόγια έσπασαν.

Η νύχτα ακινητοποιήθηκε!

Το κύμα σιγάνεψε και σώπασε.

Είχαμε μείνει μόνοι, δύο κορμιά να στροβιλίζονται
μέσα σε ένα ηδονικό delirium και δυο ψυχές
ενωμένες σε γαλαξιακές εκρήξεις.

Το ξημέρωμα μας βρήκε γερμένους πάνω στα λεία βότσαλα του Κάτγιαλου,
χωμένους τον ένα μέσα στην αγκαλιά του άλλου,
να φιλιόμαστε ατέλειωτα και να κάνουμε έρωτα
σαν έκπτωτοι από τον παράδεισο.

Σφιχταγκαλιασμένους!

Ενωμένους, με αυτά τα δεσμά που αποτελούν
την ανθρώπινη τελείωση,
που σε υψώνουν στα ουράνια,
που σε εκτοξεύουν στον παράδεισο, μ' αυτό το δέσιμο,
που είναι ό,τι πιο αμόλυντο, αγνό και απρόσιτο
από αδιάκριτα βλέμματα ενοχλητικών και περίεργων εισβολέων.

Μια νύχτα γεμάτη αστέρια, μια νύχτα ονειρεμένη,
μια παραδείσια νύχτα,
με τα κατακόκκινα μήλα της γεμάτα ολόγλυκους, ευωδιαστούς χυμούς!

Με όλα τα εξωτικά πουλιά να μας στεφανώνουν προστατευτικά
και να ψάλλουν άγνωστες μέχρι τότε μελωδίες.

Μια νύχτα με έρωτα θαλασσινό!

Που είναι δική μου
Και δική σου

Μόνο
Δική μας

Και η μυρωδιά σου
Ακόμα έντονη

Και τα χείλια σου
Ακόμα
Πάνω στα δικά μου
Γεμάτα αρμύρα

Και η ανάσα σου
Τσιγάρο
Και αλκοόλ

Και τα φιλιά σου
Υγρά
Με καίνε

Ακόμα…
Καίνε…

Και η νύχτα μας
Ακόμα φέγγει
Σαν ένα αστέρι
Απόκοσμο
Αποκομμένο
Από τα πολλά
Αδιάκριτα
Βλέμματα

Και θα φέγγει

Και θα φέγγει

Για όσο…

Για όσο…

Για όσο...




Lucy 2007

To a M.emoire...








12 comments:

confused said...

Αχ τι μου θύμησες τώρα!
Καλή χρονιά, όπως την ονειρεύεσαι :))

lucy of wild flowers said...

Καλή χρονιά!
Με αγάπη και έρωτα!
Πολύ έρωτα!
Ό,τι ποθείς περισσότερο!

Τι σού θύμισα;
:-))

Serenity said...

Απ' τα πιο ερωτικά posts που έχω διαβάσει... Γεμάτες έρωτα να είναι οι μέρες και οι νύχτες σου... Αγάπη και έρωτα!

Anula said...

και εμενα μου θυμησες, αχ βαχ

(δεν ειχα την τυχη του παθους περιγραφεις ομως)

ενα καπως καλοκαιρινο ποστ μεσα στον κρυο χειμωνα, i like it

prince of dakar said...

συμφωνω με τη Serenity, απο τα πιο ερωτικα που εχω διαβασει (οχι μονο posts)

Καλη χρονια!

ΠΡΕΖΑ TV said...

Παντα ερωτευμενη!!!!
Καλη χρονια να εχουμε γεματη υγεια και αγαπη.
Ακουγεται καπως αλλα σε αυτα θελω να ελπιζω!Καλημερα!!!

Thrass said...

Ωραία νύχτα, ωραία περιγραφή. Μένω πάντα εντυπωσιασμένος (και καμιά φορά, όπως η τύχη τα φέρνει, αμήχανος) με τις γυναίκες που ζουν τις στιγμές σαν να μην υπάρχει κανείς άλλος τριγύρω. Και σε μερικές γυναίκες, σε μερικές γυναίκες λέω, συμβαίνει αυτό ευκολότερα όταν η αλήθεια είναι εκ διαμέτρου αντίθετη :)

Μιχαήλ Angel said...

Έτσι, έτσι. Έρωτας και πάλι έρωτας. Τι καλύτερο για να αρχίσεις ένα νέο χρόνο?

Χρόνια ερωτικά και γεμάτα ευτυχία λοιπόν Λούσυ μου. Η αγκαλιά σου να είναι γεμάτη θεία δώρα. Χίλιες ευχές να κάνεις και όλες να πραγματοποιηθούν.
Μάκια.

parisaktos said...

ειναι σαν να το ξαναζησες γραφωντας το! Πολυ ομορφο και δυνατο...μακαρι να εχεις κι αλλα τετοια, κι αλλα πολλα! Αντε καλους ερωτες γλυκια μου λορελαϊ και καλη χρονια!

lucy of wild flowers said...

Καλησπέρα,
αγαπημένοι μου φίλοι!

Εύχομαι μια ευτυχισμένη χρονιά,
γεμάτη υγεία, αγάπη, έρωτα και δημιουργικότητα σε όλους

κι ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλιά σας!

Θα απαντήσω διεξοδικά αύριο, (σήμερα αφού ξημερώσει και προχωρήσει η μέρα δλδ),
γιατί είμαι πολύ κουρασμένη
αυτή τη στιγμή.

Φιλιά σε όλους!
:-)))

lucy of wild flowers said...

Καλημέρα φίλοι μου!

Απαντώ πιο διεξοδικά σήμερα
στα σχόλιά σας!



@serenity,

γλυκιά μου φίλη,
ευχαριστώ πολύ!

Ανταποδίδω τις ευχές σου
ολόψυχα!
Η αγάπη και ο έρωτας να ανθίζουν
πάντα στην καρδιά σου!

Φιλιά πολλά!
:-))



@anula μου,

ναι, ήθελα να καλοκαιριάσω λίγο μέσα στο καταχείμωνο,
με υπέροχες θύμησες!

Τη νέα χρονιά, σού εύχομαι πολύ έρωτα και πολύ πάθος!
Αν δεν το φοβάσαι, βέβαια!

Φιλιά πολλά!
:-))



@prince μου,

ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου
και τις ευχές σου!

Καλή χρονιά και σε σένα
με πολύ έρωτα
κι αγάπη!

Σε φιλώ!
:-))



@Νίκο μου,

υπέροχες οι ευχές αυτές!

Κι εγώ
αλλά και όλοι μας,
σ' αυτά ελπίζουμε!
Στην αγάπη και στην υγεία!
Και σε απογειωτικούς έρωτες, βέβαια!

Να είσαι καλά, φίλε μου!

Φιλιά!
:-))



@thrass μου,

ναι, ήταν μια υπέροχη νύχτα!

Με το σχόλιό σου,
άγγιξες ευαίσθητη χορδή!
Συνήθως η αλήθεια ΕΙΝΑΙ εκ διαμέτρου αντίθετη!

Συνήθως θες να ξεχάσεις, να φανταστείς, ότι δεν υπάρχει
τίποτα άλλο πάνω στη γη!

Λίγοι, ελάχιστοι άνθρωποι έχουν τη δύναμη να σε κάνουν να αισθανθείς κάτι τέτοιο!
θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό
που έχω γνωρίσει ένα τέτοιον άνθρωπο
(άσχετα αν κράτησε ή όχι το παραμύθι)!
Ελπίζω κι εσύ να είχες ή να έχεις στο μέλλον αυτήν τη τύχη!

Θα ήθελα να ανέλυες περισσότερο το "εντυπωσιασμένος".

Είναι κάτι που το θεωρείς σπάνιο, πχ;

Φιλιά!
:-))



@Μιχαήλ μου,

ευχαριστώ για τις πολύ γλυκές ευχές σου!

Κάνω πολλές ευχές και μακάρι να πραγματοποιηθούν έστω οι μισές!

Με έρωτα και αγάπη να αρχίσει η νέα μας χρονιά!
Είναι ο μοχλός που κινεί τα πράγματα!
Χωρίς αυτά είμαστε μισεροί!

Φιλιά πολλά, καλέ μου φίλε!
:-))



@παρεισακτούλη μου,

ναι, όντως το ξανάζησα!

Τόσο έντονες θύμησες είναι οι θησαυροί μας.
Η φωτιά μας στις κρύες χειμωνιάτικες μέρες!
Το οξυγόνο μας, όταν μάς πνίγει το δηλητήριο!

Ευχαριστώ για τις ευχές σου
και ανταποδίδω!
Πάντα έρωτας, αγάπη και τρυφερότητα να φωτίζουν τις μέρες και τις νύχτες σου!

Φιλιά πολλά!
:-))

Thrass said...

Είναι κάτι που δεν μπορώ να καταλάβω τελείως, για αυτό.