Tuesday, January 23, 2007

Σφαίρα









Είσαι η σφαίρα

που εκτοξεύεται με αστραπιαία ταχύτητα

που εκμηδενίζει τους νόμους της φύσης

με την θαυμαστή περιστροφική της κίνηση

που περιδινίζεται αόρατη

και μόνο το φριχτό της σφύριγμα

φανερώνει

ότι πέρασε ξυστά δίπλα

από τον ανυποψίαστο περαστικό


Είμαι το πεδίο βολής σου

κατέρχεσαι με μανία

και τρυπάς τα στήθια μου


Τόσο συντριπτικά κατάγματα

προκαλεί η σχέση μας

σφαίρα - στήθος

ΣΦΑΙΡΑ - ΣΤΗΘΟΣ

τραύμα διαμπερές

Τραύμα διαμετρήματος

κανονιοβολισμού

ίσως και ξιφολόγχης

τραύμα στήθος

σφαίρα

τραύμα

πεδίο βολής

Τραύμα

καρφώθηκε στον τοίχο

η σφαίρα


Σκοπεύσατε

ΠΑΛΙ

Π Υ Y Y Y Ρ

Lucy 2007







2 comments:

Μιχαήλ Angel said...

Αγαπώ πολύ τα ποιήματα σου και στο έχω πει. Έχουν δύναμη και πάθος. Εδώ το στήθος είναι η παραίτηση και η σφαίρα είναι ο έρωτας που τα αλλάζει όλα. Έτσι το είδα εγώ. Σωστά, λάθος? Δεν ξέρω.Στα ποιήματα σου συνυπάρχουν η ρομαντική και η σκληρή πλευρά των πραγμάτων. Υπέροχο το βρίσκω αυτό.Μάκια μάκια

lucy of wild flowers said...

Κι εγώ αγαπώ τις αναλύσεις σου!
Στο έχω πει;;;

Φιλί!