Sunday, January 7, 2007

Σε λίγο θα φταίει το...ΠΑΣΟΚ!!!







Μετά από ωραίες βόλτες στη νυχτερινή και παγωμένη Αθήνα και από θεατρική παράσταση
την "ΣΑΡΑ" στο θέατρο Αμόρε, που ήταν πέρα για πέρα ατυχής
και για βαθιά χασμορητάαααα, (θα γράψω άλλη μέρα εκτενώς),
επιστρέφω σπίτι, ας ρίξω μια ματιά στην σφαίρα των ιστολογίων - λέω - και πληροφορούμαι, ότι το
μόνιτορ έκλεισε!

Μέχρι εδώ, όλα καλά!

Παρακολουθώ λίγο τα σχόλια, να δω τι έχει παίξει, βλέπω δύο "στρατόπεδα", η μία πλευρά, που ο the Return, ευγενικά και αξιοπρεπώς υποστηρίζει, λέει ότι καλό είναι να εισακουστεί η επιθυμία της Μιραντολίνας, κατά κόσμον κ. Θωμά, να εξαιρεθεί το feed της από το μόνιτορ, αφού αυτό είναι δικαίωμά της, η άλλη πλευρά, ο vrypan δηλαδή έχει τα δικά του επιχειρήματα, τα οποία είναι κατανοητά - δεν έχει τραβήξει και λίγα με τις διάφορες υστερίες διαφόρων περσόνων - εδώ που τα λέμε!

Μέχρι εδώ, ξανά μανά λέω, όλα καλά!

Αλλά ξαφνικά αρχίζουν παράσιτα!

Και τι θόρυβο κάνουν τα παράσιτα;
Αντι- Πασοκικό!

Σιγά ρε τύποι, ΝΔημοκράτες (???), μάλλον!

Μέχρι εκεί έφτασε η χάρη σας;

Έχετε μια ολόκληρη Ελλάδα να παραμιλάει από την ανέχεια!

Έχετε την αισχροκέρδεια σε ημερήσια διάταξη και δεν μπορείτε να την αγγίξετε!

Έχετε κάνει την παιδεία κομματικό μπαλάκι!

Σήμερα τα βάλατε με τον Φασούλα, που ανέλαβε τον δήμο του Πειραιά, ο οποίος Δήμος είναι χρεοκοπημένος!

Και τώρα ξεκινήσατε λασπολογία κατά του Πασοκ,
με αφορμή ένα blog που θέλει να βγει από το μόνιτορ;

Έλεος πια!

Τι φοβάστε; Μήπως χάσετε την κυριαρχία του μόνιτορ;

Και αν ο vrypan δουλεύει στο ΠΑΣΟΚ, θα σάς δώσει λογαριασμό;;

Ε, δεν πάμε καλά στην Ελλάδα!

Καθόλου καλά δεν πάμε!!!

Μα καθόλου!!!!




14 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Ελπιζω το monitor να αρχισει ξανα να λειτουργει,γιατι αλλιως θα ειναι δυσκολα τα πραγματα...
καλημερα!

lucy of wild flowers said...

Νίκο μου, καλημέρα!

Είναι ένα καλό εγχείρημα και όλοι θέλουμε να επανακάμψει.

Αλλά ακόμα κι αν αυτό δεν γίνει, όσοι έχουν μεράκι για το γράψιμο, και δεν είναι απλά απόπειρες εντυπωσιασμού των άλλων θα συνεχίσουν.
Ίσως μάλιστα να συνεχίσουν πιο ενδοσκοπικά και με μεγαλύτερη ειλικρίνεια. Ίσως εξαφανιστεί και το μισητό
μεταβλογιν και οι θιασώτες του.
Πάντως μακάρι να ανοίξει πάλι!
Η προσπάθεια του Π.Β. ήταν καθ' όλα αξιέπαινη!

αμμος said...

Άσε, γύρισα κι εγώ χτες από μια ωραία τσέχικη μπιραρία, μπήκα και σε παρόμοια φάση στο μόνιτορ και έφριξα. Τι πλυσταριό ήταν αυτό;
Με ένα τρόπο συνεχίζεται και σήμερα, εκτός του μπλογκ του Βρυώνη, με φωτογραφίες από σκατά, βρισιές, ειρωνείες κτλ.
Από τη μεριά μου καταλαβαίνω το πράγμα περίπου όπως το περιγράφεις κι εσύ. Ελπίζω να ανοίξει ξανά το μόνιτορ, διευκόλυνε πολύ κόσμο, μαζί κι εμένα.

Καλή σου μέρα.

lucy of wild flowers said...

@άμμος,
καλημέρα!
εεεε, δηλαδή πριν λίγο ξυπνήσαμε!
:-))

Δεν αμφιβάλλω καθόλου για την αηδιαστική συνέχεια!
Ψοφάει ο ελληνάρας για κουτσομπολιό και βρίσιμο!

ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!

Καλό είναι να αγνοούνται κάτι τέτοιοι bloggers,
αλλά δυστυχώς,

αυτοί ακριβώς
και για αυτόν ακριβώς το λόγο


είναι δημοφιλείς!

αμμος said...

Είχα μόλις μια σατανική ιδέα: επειδή είναι καινούριο το μπλογκ μου και δεν έρχεται ακόμα πολύς κόσμος, μήπως να βγω παντού και να υπερασπίζομαι τη Μιραντολίνα; Από όσους θα έρθουν για να με βρίσουν, κάποιοι θα μείνουν ως αναγνώστες, δε γίνεται.
Συμπεριφορές Δημοτικού σχολείου.

Και ναι μόλις ξύπνησα. :-)

lucy of wild flowers said...

Ναι, κάπως έτσι χτίζονται οι δημόσιες σχέσεις στα blogs!

Είναι εμετικό!

Είμαι πολύ, μά πάρα πολύ κακή στις δημόσιες σχέσεις!
Και δεν πρόκειται να αλλάξω!

Πίστευα πάντα, από τότε που ξεκίνησα το blogging και ακόμα το πιστεύω,
ότι οι ποιοτικές σχέσεις έχουν πραγματική σημασία.
Οι ποσοτικές όχι!

Ακόμα και λίγοι να σε διαβάζουν, αλλά να σε κατανοούν και να έχουν κοινά σημεία μαζί σου,
κέρδος είναι!

Ποιός άλλωστε θέλει πλήθη αλαλάζοντα μέσα στο σπίτι του;;;

:-)))

par1saktos said...

πρεπει να ειμαι πολυ γκαντεμης τελικα! 10 λεπτα πριν ανεβει η σελιδα που λεει οτι το μονιτορ εκλεισε, εγω ειχα μπει και ειχα δημιουργησει λογαριασμο, προσθεσα και το καινουριο μου μπλογκ και ειπα να δω κι εγω τι ειναι τουτο το μονιτορ... φανταζεσαι την εκπλήξη μου οταν μετα απο 10-15 λεπτα ξαναμπαινω και βλεπω οτι εκλεισε! Μην με παρετε με τις πετρες, δεν φταιω εγω.... :(
μακαρι να ξανα ανοιξει...διαβασα τους λογους που εκλεισε και δεν μου φαινονται ανυπερβλητοι...ειδωμεν...

lucy of wild flowers said...

Ναι, μακάρι να ανοίξει πάλι!
Ήταν χρήσιμο βοήθημα!

Και οι δύο πλευρές φαίνεται να έχουν πεισμώσει.
Θα δούμε τι θα γίνει, τελικά.
:-))

Anula said...

Δραμα Λουσυ, δράμα

βρισκω ομως υπερβολικη την αντιδραση του Βρυωνη να το κλεισει

να φωναξει ναι, να κανει ντορο ναι, αλλα οχι και να το κλεισει...

επισης, δινεις μια αλλη διασταση στο θεμα που δεν την ειχα παρει χαμπαρι, δηλαδη ακομη και σε αυτο, εχουμε κομματικό χρωματισμο? κριμα

the_return said...

Στο κάτω κάτω Λούσυ, μπορεί ο καθένας να έχει το "προσωπικό μόνιτορ του" μέσα από ένα feed reader (ή το google reader)και εκεί τελείωσε η υπόθεση...

Εντάξει καλό ήταν που υπήρχε το μόνιτορ αλλά δεν χάλασε και τόσο ο κόσμος...

Χαιρετώ τα άγρια λουλούδια !!!

lucy of wild flowers said...

@anula μου,
αν ακολουθήσεις το λινκ,
που κι εγώ έχω, αλλά εμφανίζεται και στη κλειστή πλέον σελίδα του μόνιτορ,
θα δεις στα σχόλια στο blog του vrypan,
για πόσα πράγματα τον κατηγορούν!

Αν είναι δυνατόν!

Ο άνθρωπος προσέφερε μια
ΔΩΡΕΑΝ υπηρεσία,
κι αντί για το όποιο "ευχαριστώ"
του βάζουν στοιχήματα κάποιοι
ανερμάτιστοι, ότι δουλεύει για το Πασοκ
κι ότι πίσω από όλα κρύβονται πασοκικά συμφέροντα!

Μάλλον πασοκικά φαντάσματα βλέπουν οι ΝΔούλες...

Άντε τώρα, άντε γιατί τα πήρα κρανίο!
Στο δικό μου μπλογκ έχω δικαίωμα να τα παίρνω κρανίο, έτσι;;;

LOOOOOOLLLLL

Όπως λες κι εσύ Αννούλα,
δράμα!!!

lucy of wild flowers said...

@the return,
καλησπέρα, καλέ μου!

Κι εγώ χαιρετώ έναν ιππότη και αξιοπρεπή άνθρωπο!

Σίγουρα, έτσι είναι!
Μπορούμε να έχουμε πιο πυκνή επαφή με αυτούς που μάς
"μιλάνε" στην ψυχή και στον νου μας πλέον.

Να για παράδειγμα εγώ!

Σήμερα μπήκα στο μπλογκ σου τουλάχιστον 15 φορές!

LOLLLL

Φιλιά από τα αγριολούλουδα!

"Δημήτριος ο Ταξιδευτής" said...

iam ok stillllllllllllll
not able to add anyhing!

lucy of wild flowers said...

Καλημέρες πολλές,
Δημήτριε
και φιλιά πολλά!

:-))