Thursday, January 4, 2007

Εκεί










Εκεί
στο σημείο ανάμεσα στα μάτια
που το σουβλίζει ο πόνος



εκεί στο διάφραγμα
που σφίγγεται κουβάρι



εκεί
στων χεριών τις χαρακιές
που ακατάσχετα αιμορραγούν



εκεί σε βρίσκω
εκεί σε χάνω



εκεί ακούς το αλύχτισμά μου
εκεί σκοτώνω το δήμιό μου



εκεί το ταραγμένο μυαλό
χωραέι σε ένα ανυπόστατο ψέμα



μη φοβηθείς απόψε
κοιμήσου στο σκοτάδι



μη φοβηθείς
αυτή είναι η προβολή
του δικού μου σκοταδιού



να το θυμάσαι
πως αυτός είναι ο δικός μου φόβος



κοιμήσου ήσυχα εσύ
και κράτα το σκοτάδι μου
απόψε....

Lucy 2007






9 comments:

mario said...

Πόσο όμορφο Lusy...
μέρα καλή να έχεις

lucy of wild flowers said...

mario,

καλημέρα και καλώς ήλθες!

Ευχαριστώ πολύ, φίλε μου!

Μια όμορφη μέρα εύχομαι
και σε σένα!

:-))

lucy of wild flowers said...

...φίλη μου,

τώρα είδα το προφίλ σου,
καλή μου!


Καλή σου μέρα και πάλι!

:-)))

αμμος said...

Στο κέντρο της καρδιάς το συγκεκριμένο κείμενο.
Να' σαι καλά, καλή σου μέρα.

lucy of wild flowers said...

@άμμος,
καλό βράδυ!

Σε ευχαριστώ από καρδιάς,
για τα όμορφα αυτά λόγια!

Να έχεις ένα υπέροχο απόβραδο!

:-))

markos-the-gnostic said...

ναι τα περισσότερα άλλωστε είναι προβολές - λούσυ τι λες υπάρχουν ανυπόσπαστα ψέμματα;

Klearchos said...

Lucy, σου εύχομαι ό,τι καλύτερο για την νέα χρονιά...

lucy of wild flowers said...

@marko μου,
καλημέρα!

Ναι υπάρχει ανυπόστατο ψέμμα.
Είναι αυτό που λέγεται
από ανυπόστατα
άτομα...

Φιλιά!

lucy of wild flowers said...

@klearchos,
καλημέρα!

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
Ανταποδίδω ολόψυχα!

Πάντα ευτυχία, υγεία και ομορφιά στη ζωή σου!

:-))