Friday, May 26, 2006

Ερήμην


Με κράτησες στα χέρια σου
σαν μια πολύτιμη πορσελάνη,
σαν ένα εύθραυστο διάφανο κρύσταλλο.

Τόση ζεστασιά, τόσα χαιδέματα του νου και της σάρκας ηδονικά, τρέχουν στο λογισμό σαν ηλεκτρισμένες θαλάσσιες μέδουσες και κολλούν στην πετρωμένη μνήμη,
παιδεύοντάς την με πολυπλόκαμα κεντρίσματα και ερωτήματα πνιγμένα
σε άγριες ορχιδέες και δηλητηριώδεις κάκτους.
Δεν αγροικιώνται οι λέξεις πια στο λογισμό, τα αναστενάγματα κατοικούν σε βάλτους που είναι απροσπέλαστοι για τα ραγισμένα μου πεδία. Βυθίζονται τα κρύσταλλά μου, αποκλίνουν, βουλιάζουν σε νερά κιτρινόχροα, σε πανίδα καμωμένη από την πλήρη αδιαταραξία σου, έχεις απωλέσει την αίσθηση της επαγρύπνησης, την έχεις όλη μετουσιώσει σε γλυκολάλητο αηδόνι που αργά κάθε νύχτα σιγοτραγουδά το νανούρισμά του στην αγριεμένη μου λαχτάρα.
Στραμπουληγμένα τα κάγκελλα του πορφυρένιου κλουβιού μου, πώς σού ξέφυγε η διαύγεια της αστραπής, πώς ερήμην σου τα μέταλλα έλυωσαν κάτω από το βάρος των πύρινων δακρύων, πώς το απόσταγμα του καυτού φιλιού σου έγινε χαλάζι πάνω στο γυμνό κορμί μου;
Ερήμην.
Ερήμην.
Δεν ήταν αυτό που θελήσαμε.
Δεν ήταν αυτό που σκεφτόμαστε τα βράδυα στις ξενυχτισμένες μας εξάρσεις, όταν τα λαίμαργα λυγίσματα καραδοκούσαν πίσω από το παραθύρι να συλλάβουν ήχους ηδονικούς και σταγόνες ορμής ρέουσας και ανεξάντλητης.
Δεν ήταν αυτό που σκεφτήκαμε.
Δεν ήταν αυτό που ποθήσαμε.
Αλλά τι ποθήσαμε που ήταν απ’ την αρχή κατορθωτό; Πώς όλα ήταν αδιαπέραστα και ανεπανόρθωτα δικά μας και ταυτόχρονα μας ξέφευγαν, γλυστρούσαν πάντα σαν άμμος σε χαλαρωμένα από τον πόθο δάχτυλα;
Πώς ξέφευγαν οι λέξεις, οι ώρες, οι σιωπές, τα μουρμουρητά, σαν ατσαλένιες λάμες και βυθίζονταν γλυκόπικρα μέσα σε ασημογάλαζα νερά;
Ερήμην.
Ερήμην.
Εσύ βυθίζεσαι σε έλος κι εγώ περιπλανιέμα σε δάση.
Ερήμην.
Αγγίξαμε το όνειρο με την πνοή μας.
Έπρεπε μόνο με την σκέψη μας.
Οι ατσαλένιες λάμες μάτωσαν τα δάχτυλα και οι φλέβες, αυτές οι ανυπόμονες παγίδες σου, βυθίστηκαν στο χάος.
Το χάος.
Εσύ του ξέφυγες αλώβητος.
Εγώ ακόμα παραδέρνω σε φιδίσια μονοπάτια, έχοντας απολέσει όλες τις πυξίδες, έχοντας σπάσει όλα τα όργανα διαφυγής.
Και τα δέντρα είναι ψηλά, με καταπίνουν.
Κάποιες φορές απλώνουν τα κλωνάρια τους τόσο ξεδιάντροπα, με παγιδεύουν με τρυφερή αγριότητα, πιάνονται από τα μαλλιά μου και με τραβούν εκεί που μόνο εσύ μπορούσες να με παρασύρεις.
Σε σκότη και σε ερέβη του νου ηδονικά και αχνοφεγγίζοντα. Κι εγώ είμαι μια οπτασία του δικού σου νου, εσύ μού δίνεις σάρκα και αίμα, εσύ με μετουσιώνεις σε ύπαρξη αρωματισμένη με τα μύρα της νύχτας, εσύ γλυκολάλητο αηδόνι, που έξω από το παραθύρι μου τον αέναο σκοπό σου μουρμουρίζεις ενώ στις φλέβες σου ρέει η ανυπομονησία του κραδασμού σου.
Ερήμην.
Σού ψιθυρίζω απαλά, ενώ στις φλέβες μου παγώνει η απουσία της σάρκας σου.
Ερήμην.
Σε δάση κατοικώ με αέναους εραστές τα ξεδιάντροπα κλαδιά και τα φυλλώματα.
Σε σένα έχω δωρίσει το χρυσό ρυτό του νου.
Οι ξεδιάντροποι εραστές του δάσους
ας γευτούν το αλαβάστρινο ρόδο.

© Lucy 2005

16 comments:

Riva said...

Wish I could understand your language!

Loreley-lucyluce said...

@riva, I have some work in emglish here! I'll write again in english soon, so you'll be able to understand.
Thnx for your visit.
:-)

Λύσιππος said...

...............

Loreley-lucyluce said...

Why ? ? ?

Λύσιππος said...

Ερήμην.

Loreley-lucyluce said...

Tensity or what? Bad memories brought back? I've left mine behind.
It's only a post!
:-)

Marialena said...

Τα όνειρα μόνο με πνοή της ψυχής μας τρέφονται, η λογική δεν έχει θέση στο όνειρο. Είναι για άλλα πράγματα πιο πεζά...
Καλησπέρες τρυφερές, Μ.

Loreley-lucyluce said...

Καλησπέρα, καλή μου!
Ναι, εμείς μιλάμε την γλώσσα των ονείρων και της ουτοπίας. Ελπίζω οι καμπυλώσεις μας να μην ενοχλούν τους τετραγωνισμένους!
Ένα υπέροχο απόβραδο σού εύχομαι!
Φιλιά!
:-)

Stormrider said...

τι όμορφο κι αισθησιακό κείμενο! όταν εμπλέκεις στοιχεία dark romance τρελαίνομαι!
καλά, οι αναλύσεις δεν έχουν και πολύ ουσία, μπράβο.

Loreley-lucyluce said...

@stormrider, με dark romance κι εγώ τρελαίνομαι!
Χαίρομαι πολύ, που σού άρεσε!
Να αναλύεις όποτε θες!
Ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου λόγια!
:-)

the_return said...

Μου άρεσε αν και το διάβασα ολίγον ζαλισμένος μετά από μια κουραστική μέρα ,
αγαπητή Lucy (in the sky with diamonds?)

Καλησπέρα:)

suigenerisav said...

στο δύσκολο και αβέβαιο 'μπροστά',
το οχυρωμένο 'χθες' θωρώ που σε βαστά, και σε εμπνέει..

Θαρρώ πως στην αριθμητική του έρωτα σου, 1 + 1 σημαίνει τα πάντα και 2 - 1, φαντάζει σαν το 'τίποτα'..
;-)

Θυμίσου πάντως: το ρόδο είναι αλαβάστρινο, τα μονοπάτια φιδίσια [αλλά με στράτες στο αύριο..], και το γλυκολάλητο αηδόνι πλανά με τους ρυθμούς της Κίρκης όσους δεσμευμένους μένουν να σκέφτονται πως ήταν αυτά που "δεν ποθήσανε".. Χωρίς να τολμούν "ερήμην"-ναι.. απ' αυτό που δεν 'ήταν' να γίνουν, σ' αυτό που δεν κατόρθωσαν -ακόμη- να ταξιδέψουν ..
;-)

wholeheartedly!

Λύσιππος said...

Αααα τέλεια με το 1 video ;)

Πάω να βάλω τη μουσική κι εγώ λίγο αργότερα....καλό βράδυ.

Loreley-lucyluce said...

@the_return, καλημέρα!
Η κούραση έφερε τη ζαλάδα? Ελπίζω τώρα να έχει υποχωρήσει.
Ναι, και in the sky with diamonds, (μόνο στιχουργικώς)
και σε dark καταστάσεις...
:-)
Ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου λόγια.

Loreley-lucyluce said...

@suigenerisav, καλημέρα, επίσης!
Τι υπέροχη ανάλυση!

Ναι, πράγματι πάντα για μένα το
1+1 θα σημαίνει πολλά, η μία μόνη (εγώ) έχει να διανύσει πολλά χιλιόμετρα ακόμα για να κατακτήσει τη αυτοτελή μονάδα (ευκταίον),
το να παραμείνει ένας χωρίς το +(άλλος ένας) απευκταίον.
Ίδωμεν το μέλλον τι θα φέρει!
Wholeheartedly also!
:-)

Loreley-lucyluce said...

@Λύσιππε, καλημέρα!
Είχες δίκιο, βάραινε η σελίδα, θα βάζω ένα videoclip τη φορά!
This way there 'll be surprises!
Ευχαριστώ πολύ και για τη μουσική στο blog σου!
:-)