Thursday, May 25, 2006

Mayday, Mayday!!!


Mε αυτό το σύντομο post, θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους συν-bloggers, που κάνουν linkblog τις εγγραφές μου και να ζητήσω συγγνώμη που δεν ανταποδίδω!
Και φυσικά θα ανταπέδιδα, όχι από υποχρέωση, αλλά επειδή πραγματικά θαυμάζω κάποιες εγγραφές και τους συγγραφείς τους, τους διαβάζω ανελλιπώς και πάντα με βάζουν σε κάποια δημιουργική διαδικασία, όπερ ζητούμενό μου!
Θα αναφέρω ενδεικτικά τον Λύσιππο, σταθερή αξία, την Mαριαλένα
,
υπέροχα και συγκινητικά ευαίσθητη, τον THE_RETURN, τον οποίον ανάκαλύψα πρόσφατα, πραγματικό διαμάντι, τον black:white με την καταπληκτική αισθητική,
τον αγαπητό μου δόκτορα Uqbar, ανήσυχο καταραμένο ήρωα ρομαντικού μυθιστορήματος, τους φίλτατούς μου par-i-saktos και stormrider, με την κοφτερή ματιά και τις φρέσκες ιδέες, και αρκετούς άλλους ευαίσθητους, πολιτικοποιημένους bloggers που σέβομαι και συμπαθώ!
Όμως εξ αιτίας εγγενούς προβλήματος δεν δύναμαι η φτωχή πλην τίμια blogger να τους linkblog-άρω!
Ποιό έιναι το πρόβλημα;
Δεν μού εστάλη ΠΟΤΕ εκείνο το ρημάδι το password, ώστε να μπορώ να κάνω log in στον λογαριασμό μου!
Ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα πάραυτα!
Ακούει κανείς;;;;;;
Ελπίζω!

Υ.Γ.Δεν θα έκανα λόγο γιαυτό αν δεν γινόταν τελευταία τόσος ντόρος για τα linkblogs.

14 comments:

Katerina ante portas said...

Εγώ που έχω πάλι, χρυσό μου, δεν το χρησιμοποιώ. Θαρρώ ότι μόνη η επιλογή του blog η προσεκτική ανάγνωση (όχι απλά για να κάνουμε δημόσιες σχέσεις) και πιθανός σχολιασμός,(με σεβασμό στον κόπο της γραφής ακόμα και αν αστειεύεται κανείς) και αν συντρέχει λόγος, αρκούν.
Ότι επιλέγεις να κάνεις link σε κάποιους στο site σου, αυτό για μένα θα έπρεπε να μετράει περισσότερο.

Loreley-lucyluce said...

Σ' ευχαριστώ, καλή μου, για το σχόλιό σου!
Κι εγώ έτσι σκεπτόμουν μέχρι τώρα, αλλά βλέπεις υπάρχει αρκετή "φαγούρα" γύρο απ' αυτό το θέμα στην σφαίρα των βλογς.
Σίγουρα όσους αγαπώ και εκτιμώ δεν θα τους σώσει το δικό μου link, παρ' όλα αυτά είναι μια δυνατότητα που παρέχεται και θάθελα να έχω πρόσβαση. Το αντίθετο το θεωρώ άνιση μεταχείριση!
Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ!
Όσο για τις τεράστιες γραμματοσειρές, προσωπικά τις έχω απενεργοποιήσει, επιλέγοντας το "απλό" στο μόνιτορ!

Να είσαι καλά!
:-)

the_return said...

Καλύτερα να μην μπεις στον χορό :)))
Σοβαρά σου το λέω :)

Προσωπικά κάνω linkblogging , κυρίως από παιχνιδιάρικη διάθεση και ασφαλώς ευχαριστώ πολύ όσους με κάνουν linkblogged

Γενικότερα ωστόσο, θα έλεγα ότι είναι φάρσα...πρόκειται για άλλη μια ψευδαίσθηση (που πολλές φορές οδηγεί σε ...σοβαρές παρενέργειες) στον "μαγικό" κόσμο των blogs

the_return said...

ΥΓ. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια σου στο ποστ σου. Με τιμάς.

Λύσιππος said...

Χρησιμοποιώ το Monitor για να tick-άρω (!) άρθρα που μου άρεσαν κι άλλα που απλά θέλω να τα διαβάσω αργότερα, ίσως ξανά, με την ησυχία μου. Σίγουρα, διαβάζω καθημερινά εκείνα που έχω link στο δικό μου blog.

Loreley-lucyluce said...

Καλέ μου, ΤΗE_RETURN,
έτσι ακριβώς είναι, αλλά έλα που έχω κι εγώ παιχνιδιάρικη διάθεση κάποιες φορές;
Επειδή είναι δυνατότητα για όλους,
δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό να μην είναι και για μένα!
:-(
Λίγο αθώα, λίγο παιδιάστικη η απορία μου;
Ίσως!
Παραπονάκι πιο πολύ!
:-)

dr.Uqbar said...

Ευχαριστω και γω με τη σειρα μου που τοσο με τιμας.
Εγω εχω λογαριασμο αλλα δεν dουλεύω καθόλου linkblogs που σημαίνει οτι ούτε παίρνω ούτε δίνω. Είναι απλα μια διαδικασια που δεν εχω τον χρονο να μπω, γιατι οπως βλεπεις δεν τα βλεπουν ολοι τα πραγματα με τα ιδια ματια.
Τα νουμερα κυνηγανε και την μπλογκοσφαιρα!

Loreley-lucyluce said...

Καλέ μου Λύσιππε, απαντώ ακριβώς με τα ίδια λόγια που απάντησα στον THE_RETURN.
Σε λίγο θα πεισμώσω, νομίζω!
:-(((

the_return said...

Αν το πάρεις παιχνιδιάρικα και όχι σοβαρά...τότε OK...

:))

Loreley-lucyluce said...

Dr. μου, το ξέρω ότι είσαι έξω απ' όλα αυτά και το χαίρομαι πολύ, believe me!
Ξέρει κανείς να μού πει, όμως, γιατί δεν μού έχει αποσταλεί password, αφού είμαι μέλος του monitor?

the_return said...

Εφ'όσον έχεις κάνεις εγγραφή, τότε είναι το πάσσγουερντ που χρησιμοποίησες κατά την εγγραφή.

Για απορία στείλε εδώ μέηλ:

vrypan@gmail.com

Loreley-lucyluce said...

The_return,
ευχαριστώ πολύ για το mail του vrypan. Είσαι πολύ ευγενικός!

Nομίζεις ότι αν στείλω mail θα λυθεί το πρόβλημα?
Συμβαίνει το εξής παράδοξο: Ας υποθέσουμε πως έχω κάνει εγγραφή κι έχω ξεχάσει το psswrd. Στην διαδικασία log in, δεν με αναγνωρίζει, δίνω το e-mail μου και υπάρχει η ένδειξη διαβεβαίωσης ανάκτησης του psswrd μου από την υπηρεσία μέσα σε λίγα λεπτά! Πράγμα απολύτως σύνηθες σε όλες τις σοβαρές υπηρεσίες, yahoo κλπ.
Παρ' όλο που αυτή τη διαδικασία την έχω επιχειρήσει πάρα πολλές φορές, το psswrd ΠΟΤΕ δεν ανακτήθηκε!
Ας υποθέσουμε τώρα, ότι δεν έχω κάνει εγγραφή.
Στην διαδικασία εγγραφής χρησιμοποιώ το username και το mail που έχω δώσει κατά την προσθήκη του blog μου στο μόνιτορ.
Πάλι αναγράφεται η ένδειξη ότι σε λίγα λεπτά θα μού αποσταλεί το psswrd, το οποίο κατα την διαδικασία log in μπορώ να το αλλάξω!
ΠΑΛΙ ΤΙΠΟΤΑ!
Οπότε???
Συμπέρασμα δεν βγαίνει, πέραν του γεγονότος ότι η πλέον απλούστερη υπηρεσία ανάκτησης κωδικού δεν λειτουργεί!
Δεν ξέρω τελικά τι γίνεται...
:-(((

the_return said...

Δεν είναι ανάγκη, να μπαίνεις σε τόσες σκέψεις και σκοτούρες ,καλή μου.

Απλά στειλε ένα μέηλ :)

Loreley-lucyluce said...

Τελικά, καλέ μου The_return,
το κατάφερα μόνη μου, χωρίς να στείλω mail, και να κουράζω κόσμο!
Ήδη έδωσα διαφορετικό - παραπλήσιο username και την διεύθυνσή μου hotmail, που λειτούργησε αμέσως!
Και password ήρθε και log in έκανα και σε linkblog-αρα εσένα και 2-3 άλλα!

Όλα καλά τώρα, τα παιδία παίζει!
Και για να μη χάσω το σουρεαλιστικό μου υπόβαθρο, σε λίγο θα ποστάρω!
:)))
Χίλια ευχαριστώ!