Tuesday, May 23, 2006

Κάθετη Πτήση


Νεκροταφείο αυτοκινήτων
με τεντωμένο σχοινί ακροβάτη
λαμαρίνες ιριδιζέ
σε πρόσωπα ασθματικού
προαναγγελθέντος θανάτου.
Βαρειά βήματα εξακοντισμένα
σε βόρβορο ασφαλτόστρωσης
νυχτερινής
και η παράδοση
ατέλειωτος νεκρικός επίδεσμος
σε μάτια δίκωχα και στόματα
κουρασμένων ιπποτών
ισοπεδωμένης τραπέζης.
Υποδοχή φύλακα άγγελου
σε αλλόφρονες πεδιάδες
απολιθωμένου γερακιού
και τα ροδαλά νύχια
της Ανδρομέδας μισοφαγωμένα
από διαπλανητικό όρνιο
κάθετης πτήσης.
Κυριεύω τη φύση μου
από νωχελικούς υδρατμούς
τετριμμένων παρομοιώσεων
και οριζοντιώνομαι
στο κατάρτι
της πιο
απαγορευμένης
προσμονής.

(2002) © Lucy

4 comments:

Λύσιππος said...

Ο τέλειος τρόπος να απολαύσει κανείς τα ποιήματά σου, είναι να τα απαγγείλει και να τα ηχογραφήσει.

Loreley-lucyluce said...

Κάνε το και στείλε μου το ηχητικό ντοκουμέντο!
Challenging...intriguing...
:-)

free_dober_man said...

Γλυκειά μου καλημέρα σου. Συνεχίζεις να με ξαφνιάζεις με τη πένα σου. Πόσες εκπλήξεις κρύβεις ακόμα; Μπήκες εσύ στα βαθειά νερά; Εγώ ναι επιτροπή και δε συμμαζεύεται. Νάμαστε καλά μικρό μου. Φιλιά.

Loreley-lucyluce said...

Καλησπέρα, free μου! Thank you so much, αλλά τα έχεις διαβάσει ήδη στο άλλο!
Anyway, σε καταλαβαίνω απόλυτα! Κι εγώ έχω μπει σε κάποια διαδικασία, αλλά καμμιά σχέση με τα δικά σου.
Τα απλά και γνωστά και μετάαα...
διακοπέεεες!
Φιλιά!
:-)